Ministerstwo chce wyciszyć akcję TIRY na TORY. Czy tak samo postępuje w sprawie linii kolejowej Jelenia Góra-Karpacz i Jelenia Góra – Kamienna Góra? Na pewno podobnie!!!
Z newslettera akcji TIRY na TORY: Nie przekażemy petycji za zamkniętymi drzwiami W poprzednim newsletterze poprosiliśmy Was o dzwonienie do Kancelarii Premiera i pytanie, co się dzieje z naszą prośbą o spotkanie. Chcieliśmy osobiście przekazać ponad 80000 podpisów pod petycją. Dołącz do dyskusji na ten temat na portalu „Rynek Kolejowy”: Co po dwóch latach kampanii „Tiry na tory”? W tym roku koncentrujemy się na bardziej bezpośrednim wspieraniu społeczności doświadczanych ruchem tirów. Będziemy też monitorować, jak politycy realizują swoje obietnice w zakresie transportu. Przeczytaj o naszym nowym projekcie: Analiza: technologie transportu intermodalnego Co to nadwozie wymienne, koszty zewnętrzne, Modalohr, Cargobeamer? Nasz współpracownik Piotr Pierzak o technologiach pozwalających „przenieść tiry na tory” i obecnym stanie tego rynku w Polsce: Kampanię „Tiry na tory” prowadzi: Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) – organizacja pożytku publicznego |